זרי פרחים מיוחדים

זרי פרחים מיוחדים

 פרחים, באופן טבעי, נתפסים בעיננו כסמל הנצחי לאהבה. אם מדובר באהבה לבת זוג, אהבה לבן או בת משפחה, אהבה כלפי חבר או חברה וכו`. יצא לכם כבר לשמוע פעם את המשפט ש”לאהבה אין מחיר”? אז תנו לנו להפתיע אתכם ולומר שלא כך במקרים שאנחנו עומדים לראות…

הפרח היקר ביותר בעולם – בשנת 2005, קבוצת מדענים סינים הצליחה לפתח סחלב ייחודי אשר נמכר במכירה פומבית (לקונה אנונימי כמובן) במחיר שווה ערך ל200 אלף דולר אמריקני. הפרח הוא תוצאה של 8 שנות מחקר ועבודה שלבסוף הניב פרח ייחודי ויפהפה שאין עוד כמוהו בעולם כולו.

הזר היקר ביותר בעולם – ערכו של הזר היקר ביותר בעולם עומד על יותר ממיליון ש”ח. כן, שמעתם נכון, זר אחד ששווה יותר ממיליון שקלים! אך יש כאן ” קטצ` ” קטנטן…הזר אמנם מכיל בתוכו פרחים, אך לא מהסוג שאותו אנו רגילים לראות בחנויות הפרחים או בעציץ הביתי הממוצע. מדובר בזר פרחים אשר עשוי כולו משטרות כסף בסכומים של 50 ו100$ וכן משטרות של 500 ריאל סעודי. אגב, לא רק הפרחים, אלא גם ה`אגרטל` שבתוכו הם מונחים, עשוי גם הוא, איך לא, משטרות.

זר הפרחים היקר ביותר בעולם  – הפעם מדובר בזר לכלה. אלו שכבר התחתנו ודאי יודעים שמחירו של זר כלה ממוצע עומד על כמה מאות שקלים, לכל היותר. אך לא זה המקרה המדובר. זר הכלה היקר ביותר בעולם, שוויו מוערך בכ-600 אלף ש”ח! הסיבה לכך אינה טמונה בפרחים עצמם אלא אם ב90 אבנים יקרות אשר משולבות בזר. בין האבנים ניתן למצוא גם 9 יהלומים יוקרתיים במיוחד ואבן אודם בצורת כוכב. אם מתחשק לכם לראות את הזר במו עיניכם, אתם מוזמנים למלון ה”רובי פלאזה”, הממוקם בהאנוי, בירת וייטנאם.

טוב, עכשיו אפשר להרפות את הגבות המורמות ולהחזיר את הלסת המופתעת למקומה הטבעי…

לא חייבים להשקיע מאות אלפים של דולרים על מנת לרכוש זר מיוחד או סידור פרחים יוקרתי. ניתן בהחלט למצוא סידורי פרחים יחודיים ויוקרתיים שמשלבים פרחים  מיוחדים כמו למשל סחלבים או לילת לבנה, סידורים המשלבים אגרטל יפה ומיוחד, סידורי פרחים מקוריים ויצירתיים המשלבים בתוכם רימונים, איצטרובלים או בקבוק יין או וויסקי יוקרתי וזרי ענק כמו למשל זר ענק ומרשים של 100 ורדים לבנים המסודרים בתוך אגרטל אלגנטי.

על אף הקלישאה, כאשר מדובר בפרחים, רק השמיים הם הגבול. לכל אדם ולכל סוג של אירוע יש אופי מיוחד רק לו. לכן ישנו צורך להתאים את סוג סידור הפרחים, באופן מדוייק, לכל אדם ולכל אירוע באופן נפרד, כזה שישקף אותו באופן המתאים ביותר. באופן כזה שהאדם שמקבל הזר ידע שהושקעה בו כל המחשבה שבעולם וכי הזר שאותו קיבל הוא אך ורק בשבילו.

אביחי אהרון – מומחה לעיצוב פרחים

מאמרים נוספים:

פרחים ליולדת, מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן